Top Guidelines Of کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

با مجله خودرو به روز باشید و درباره خودروها بیشتر بدانید.

حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصصی برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید. بیشتر بدانید...

کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو کارشناسی فنی خودرو قیمت کارشناسی خودرو

آموزش کارشناسی خودرو آموزش کارشناسی رنگ خودرو آموزش کارشناسی آپشن‌ های خودرو

سلام، هانیه هستم؛ دانشجوی داروسازی از تهران. از سال ۱۳۹۹، وارد حوزه محتوانویسی شدم و در کنار تولید محتوا به انتشار محتوا و کار با وردپرس پرداختم. به صورت کلی علاوه بر داروسازی، به دنیای دیجیتال مارکتینگ علاقه‌ی زیادی دارم و در حال حاضر در حوزه‌های دیگری از دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت می‌کنم.

خدماتی که در کارشناسی سیار خودرو صورت می پذیرد به طور کلی شمامل موارد زیر می شود :

در این بررسی ها همچنین رنگ شدن قطعات مختلف ، بررسی های فنی ، بررسی کردن چپی بودن خودرو نیز انجام می شود.

محیط انجام کارشناسی خودرو باید نور کافی، فضای مناسب برای بازکردن درب‌ها و امکان جابه‌جا کردن خودرو برای تست رانندگی را داشته باشد.

بهتر است خرید تجهیزات کارشناسی رنگ و بدنه خودرو را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. مجموعه پردیس ماشین فروشنده کلیه تجهیزات کارشناسی خودرو میباشد.

با تکیه بر تجربه کیان خودرو آریا در خصوص کارشناسی بدنه و فنی خودرو، با اطمینان خاطر خودرو دست دوم خود را تهیه نمایید.

در کارشناسی کارنامه بیش از ۴۰۰ بخش از خودرو بررسی می‌شود که «وضعیت فنی»، «بدنه»، «لاستیک‌ها»، «موتور و انتقال قدرت»، «سیستم تعلیق، فرمان و ترمز»، «فضای داخلی و سیستم‌های برقی»، «آپشن‌ها» و همچنین «اسناد و مدارک خودرو» را شامل می‌شود.

آیا پس از ثبت درخواست کارشناسی امکان تغییر زمان یا محل بازدید و مدل خودرو وجود دارد؟

پس از اتمام کارشناسی فنی و بدنه، تیم قیمت‌گذاری کارنامه به استناد کارشناسی انجام‌شده، بازه قیمت خودرو را تعیین و در گزارش نهایی ثبت می‌کند.

همکاران ما در سراسر ایران از طریق بررسی اطلاعات وارده از کارشناس سیار ماشین جمله تعداد تصادفات، مدل خودرو و غیره قیمت آن را برآورد می کنند.

Report this wiki page